الحب جروب
اهلا وسلان بالزائرين الكرام والاعضاء الكرم يرجا يسجيل الدخول حتى تكون اسبت وجدك فى المنتدى الحب جروب
لو لديك حساب هنا

ويسعنى بالاشتراك فى المنتدى عندما يكن ليس ليك حساب فى المنتدى

واهلان بالزائرين

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

الحب جروب
اهلا وسلان بالزائرين الكرام والاعضاء الكرم يرجا يسجيل الدخول حتى تكون اسبت وجدك فى المنتدى الحب جروب
لو لديك حساب هنا

ويسعنى بالاشتراك فى المنتدى عندما يكن ليس ليك حساب فى المنتدى

واهلان بالزائرين
الحب جروب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

يـــلا كـلـنا نـحـب بعـض

سؤال هما ليه البنات كده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 430066982

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالدخول أو التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى

سؤال هما ليه البنات كده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اذهب الى الأسفل  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]

القبطان

القبطان
نائب المدير
نائب المدير

السلام عليكم ورحمت الله وبركاته

$ازيـــــــــــــــكوا$

----------------------------------------------

سؤال هما ليه البنات كده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

رقم واحد الغيظ

لو بنت انت مرتبط بيها و معاك في الكليه شافتك واقف مع بنت عاديه جدا الي انت مرتبط بيها تكون متغاظه جدا و

تروح رايحه لواحد صحبك اوي اوي و يكون انتيمك و تروح واقفه معاه علشان انت تتغاظ متعرفش ليه

رقم اتنين الغيره

لو انت خاطب بنت و عاوزاك تغير عليها شوف بقى بتعمل ايه

و انت خارج معاه في مكان رومانسي كده تروح قايلالك اه صح دا ابن عمي جي انهرده عندنا عزمه بابا على العشاء

انت تروح قايلها بجد تقولك اه كمان علشان عاوز يشوفني انت تروح قايلها اوكي تقولك اصل هو بيحب يعد معايا و يكلمني

انت تروح قايلها طيب اصل ابن عمي.................... بقولك ايه اروح اقتلك ابن عمك علشان تستريحي

رقم تلاته العنطظه

لما بنت تكون بتغير منك و بتحبك و انت منفض لها و هي جابت تقدير اعلى منك تروح بسالك كده بسه ميش الي هيا و انت فاهم بقى شغل البنات و العنطظه بتعتهم

دي بجد اشياء انا عاوز اعرفها من البنات ليه بيعملوا كده

هما ميش كلهم معظمهم ميش كلهم بقول تاني معظمهم

الرجوع الى أعلى الصفحة  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]